گاهی اوقات ......

خيال نكن نباشي بدون تو ميميرم گفته بودم عاشقم ؟ خوب ......حرفمو پس ميگيرم

۱۳۸۶-۰۷-۱۰

دل تنگم

سلام
این روزا دیگه برا هرکی اتفاق خاصی میفته میگن قسمت این بود یا قضا و قدر بوده . ولی من به شخصه زیاد به این جملات اعتقاد ندارم . هرکسی میتونه قسمت خودش رو مشخص کنه و به اندازه خیلی زیادی جلوی قضا و قدر رو بگیره . درسته که جواب مثبت از خواستگاریم نگرفتم ولی نمیشه گفت قسمت این نبوده . به هر حال یک تجربه خیلی خوب بود که با شکست مواجه شد
حالا باید بشینم با خودم فکر کنم کجای کار من ایراد داشته و یا کمبود و نقصانم چی بوده که با همت خودم و یاری خدا اونها رو جبران کنم . به آینده خیلی امیدوارم و میدونم که موفق میشم
هفته گذشته تقریبا" تکراری بود .اتفاق خاصی نیفتاده که قابل ذکر باشه . فقط ماجرای امین دوستم بود که با واسطه من کدورت بین اون و دوستش از بین رفت و از این بابت خیلی خوشحالم . پریشب هم که شب قدر بود و امین رو از خونه انداخته بودن بیرون چون تو منزلشون مراسم احیا برای خانوما گرفته بودن و بیچاره رو ویلون کردن اومد پیش
من
امشب باز قطرات اشك بيقرارانه تو را فرياد مي زنند . بغضي راه گلويم را بسته .... نميدانم شايد همين عشق است كه مي خواهد فرياد برآورد! اما ديگر تاب و تواني برايش باقي نمانده . هنوز هم قلبم با هر طپش تو را جست و جو مي كند اما اينجا فقط غمي است كه از زيبايي يك عشق به يادگار ماند
mohamad.sh.sadeghi

نظرات:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< خانه